Why NNZ packaging?

• Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Richiesta di informazioni

Press release: NNZ expands presence in Canada - Opening Western Canada branch in British Columbia

Data: 1 giugno 2017

Surrey British Columbia, Canada (June 1, 2017) – NNZ, a leading supplier of packaging solutions for agricultural markets world wide, announces expansion of their activities in Canada by opening a new office and warehouse in Surrey British Columbia.

The new location, based in Surrey British Columbia, “aims to service customers In British Columbia and Alberta with NNZ’s broad portfolio of products in the agricultural packaging market and a variety of packaging options along with market expertise”, said Maurice van de Vreede, Sales and Marketing Manager of the new branch in Canada. NNZ Inc.

For more information please contact:

Maurice van de Vreede (Sales and Marketing Manager)

NNZ Inc.

Unit 107 -2076 192 Street
Surrey British Columbia
V32 3M3 Canada
telephone +1 640 378 8112

www.nnz.ca

mvreede@nnz.ca

A proposito di NNZ

NNZ è un’ azienda multinazionale di proprietà e gestione dalla famiglia Boot fin dal 1922 .
I suoi dipendenti contribuiscono ad offrire soluzioni per l’imballaggio ai propri clienti che operano nel settore agricolo e industriale .
Nel 1922 NNZ iniziò la sua attività commerciale nel campo dei sacchi in juta a Pakhuis Libau - Groningen (Olanda) e fu l’inizio del percorso di una un’azienda di famiglia con ambizioni internazionali.
Oggi, NNZ è cresciuta ed è diventata un’organizzazione con più di 250 dipendenti a disposizione dei clienti nei vari uffici siti in Austria, Benelux, Canada, Danimarca, Norvegia, Germania, Italia, Polonia, Lettonia, Lituania, Estonia, Sud Africa, Regno Unito e USA .
NNZ coopera con partners in altri 40 paesi ed è in grado di fornire soluzioni per l’imballaggio a clienti in tutto il mondo .