Why NNZ packaging?

  • Worldwide coverage
  • Focus on local
  • Broad portfolio
  • Innovative trendsetter
  • Customized packaging
  • Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Richiesta di informazioni

NNZ presents: tomato study

  • NNZ study tomato

Data: 1 febbraio 2013

From November 2012 to January 2013 NNZ has performed a consumer survey in Germany, The Netherlands and Belgium to gain insight in the buying behavior of tomatoes and packaging.

We have identified six consumer segments for tomatoes and packaging.

Each segment  offers specific opportunities for further increasing the 'taste of tomatoes' by means of choosing the optimal packaging. All segments appreciate packaging for 'transparancy', 'stability', 'ventilation',  in short for protecting of the consistency and firmness of tomatoes. 

Please be invited to contact us to review how we can apply the findings to further optimize your tomato packaging, to meet the needs of the different consumer segments. 

NNZ, your partner for packaging solutions since 1922! 

  • NNz icon 1922

A proposito di NNZ

NNZ è un’ azienda multinazionale di proprietà e gestione dalla famiglia Boot fin dal 1922 .
I suoi dipendenti contribuiscono ad offrire soluzioni per l’imballaggio ai propri clienti che operano nel settore agricolo e industriale .
Nel 1922 NNZ iniziò la sua attività commerciale nel campo dei sacchi in juta a Pakhuis Libau - Groningen (Olanda) e fu l’inizio del percorso di una un’azienda di famiglia con ambizioni internazionali.
Oggi, NNZ è cresciuta ed è diventata un’organizzazione con più di 250 dipendenti a disposizione dei clienti nei vari uffici siti in Austria, Benelux, Canada, Danimarca, Norvegia, Germania, Italia, Polonia, Lettonia, Lituania, Estonia, Sud Africa, Regno Unito e USA .
NNZ coopera con partners in altri 40 paesi ed è in grado di fornire soluzioni per l’imballaggio a clienti in tutto il mondo .