Why NNZ packaging?

  • Worldwide coverage
  • Focus on local
  • Broad portfolio
  • Innovative trendsetter
  • Customized packaging
  • Reliable & ethical
  • Sustainable & social-minded
Richiesta di informazioni

NNZ at Fruitlogistica 2014: "creative expertise since 1922!"

  • apple tray

Data: 17 febbraio 2014

At the Fruitlogistica, held 5/7 February 2014 in Berlin, NNZ displayed its broad portfolio of packaging products for fresh produce sold worldwide and its latest creative packaging formats and concepts.

The latest packaging concepts evolving from creative expertise, market insights and close cooperation with suppliers and customers include:

  • Packaging concept for apples, a Paper-Fresh®  tray, protecting the sensitive skin during handling and transport.
  • Packaging strawberries in Flow-Fresh®, preserving their quality during transport.
  • Packaging tomatoes in newly designed 4-pack cardboard Multi-Tray®  with transparent lid, allowing for portion control.
  • Packaging snack tomatoes in newly designed cube Snack-Fresh®, allowing for differentiation on the shelf and optimal logistics.

NNZ, creative expertise in packaging since 1922!

A proposito di NNZ

NNZ è un’ azienda multinazionale di proprietà e gestione dalla famiglia Boot fin dal 1922 .
I suoi dipendenti contribuiscono ad offrire soluzioni per l’imballaggio ai propri clienti che operano nel settore agricolo e industriale .
Nel 1922 NNZ iniziò la sua attività commerciale nel campo dei sacchi in juta a Pakhuis Libau - Groningen (Olanda) e fu l’inizio del percorso di una un’azienda di famiglia con ambizioni internazionali.
Oggi, NNZ è cresciuta ed è diventata un’organizzazione con più di 250 dipendenti a disposizione dei clienti nei vari uffici siti in Austria, Benelux, Canada, Danimarca, Norvegia, Germania, Italia, Polonia, Lettonia, Lituania, Estonia, Sud Africa, Regno Unito e USA .
NNZ coopera con partners in altri 40 paesi ed è in grado di fornire soluzioni per l’imballaggio a clienti in tutto il mondo .